Verzenden & retourneren

       Levering en uitvoering

 

  1. Alle goederen worden geleverd op het door jou bij je bestelling aangegeven adres.

  2. U kunt kiezen uit 2 transportmogelijkheden:

    bpack@bpost (België: €7)
    Dit is de oplossing om gemakkelijk pakketten te ontvangen. Met een levering in een bpost afhaalpunt of automaat kies je voor de zekerheid om je pakket te kunnen ophalen wanneer het jou uitkomt dankzij de flexibele openingstijden (het pakket blijft 14 dagen beschikbaar).

    Ontdek je dichtstbijzijnde bpost afhaalpunt.

    bpack 24h (België: €8,50, Nederland en Luxemburg: €11 en Frankrijk: €15)
    Ben je niet thuis wanneer uw pakket wordt afgeleverd, dan vindt u een kaartje in de brievenbus met de naam en het adres van het bpost afhaalpunt waar uw pakket zich bevindt. Ook het tijdstip vanaf wanneer je het pakket kan ophalen staat vermeld.

  3. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.

    Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 14 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd.

    Op http://www.bpost.be/site/nl/zoek-bpost-uw-buurt vind je meer informatie over onze bpost afhaalpunten (locaties, openingsuren…).

    Alle goederen worden geleverd op het door jou bij je bestelling aangegeven adres.

  4. Wanneer een artikel in stock is wordt het aangeboden op uw leveringsadres in 1 à 4 werkdagen na ontvangst van betaling. Wanneer een artikel niet in webshop stock is, wordt het aangeboden op jouw leveringsadres in 3 à 6 werkdagen na ontvangst van betaling. 

  5. Als wij niet tijdig kunnen leveren, verwittigen wij je altijd voor het verstrijken van de voorziene leveringstermijn.  Als wij dat niet doen, kan je kosteloos afzien van je bestelling.  In dat geval betalen wij je uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding terug.

  6. Onze verzendingen gebeuren steeds op ons risico. Je hoeft je dus geen zorgen te maken om goederen die verloren gaan in het transport.  Als je ons echter goederen terugzendt binnen de 14 dagen na aankoop omdat je ze liever niet wil houden, ben jij verantwoordelijk voor het transport.

  7. Indien de door ons geleverde goederen tijdens het transport werden beschadigd, niet overeenstemmen met de artikelen die op de leveringsbon vermeld staan of niet overeenkomen met de artikelen die je had besteld, moet je dit zo snel mogelijk en zeker binnen de 3 dagen melden en de artikelen naar ons terug sturen binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst. Je moet hiervoor het  “retourformulier” gebruiken. Heb je bij het invullen van dit retourformulier vragen, dan kan je contact opnemen met één van onze medewerkers op het e-mailadres [email protected].

  8. We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige gevolgschade wegens laattijdige levering of niet-levering door de transporteur die de onderneming heeft aangesteld. Onze aansprakelijkheid blijft in dergelijke gevallen beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan wordt aangetoond dat ze niet door de klant werden ontvangen.

 
Retourneren

 
  1. Als je goederen bij ons koopt, heb je gedurende 14 dagen vanaf de levering het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden.  Je kan je bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen (de kosten hiervoor betaal je zelf).  Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, betalen we je de volledige aankoopprijs via overschrijving op het door jou opgegeven rekeningnummer.

  2. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen dus voor jouw rekening. Wij zullen aangeven wat hiervan de kostprijs is of een raming maken, indien dit niet redelijkerwijze op voorhand kan worden berekend.

  3. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of tot je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

  4. Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen niet gebruikt  of geopend zijn.  Als je de goederen terugstuurt, moet dit indien mogelijk gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies hieronder.

  5. Om je herroepingsrecht in het geval van levering van goederen snel en correct uit te oefenen, kan je het meegeleverde formulier (kan hier ook gedownload worden) invullen en dit mailen naar 
    [email protected]. Wij zullen je per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw herroeping sturen en het label die je op het retourpakket kan kleven. Je kan je retourpakket retourneren via een bpost afhaalpunt. 
                                           FORMULIER VOOR HERROEPING

”Webshop
Net als andere websites, houden we ook van cookies. Cookies dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. Dergelijke cookies zijn noodzakelijk om onze website correct te laten functioneren en daarom plaatsen wij ze automatisch. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven. We plaatsen zelf geen cookies voor advertentiedoeleinden, maar soms doen derde partijen zoals YouTube of Google dat wel. Helaas hebben we daar geen controle over, maar je kiest zelf of je deze wil accepteren. Onderaan deze pagina vindt u een link naar onze Privacy & Cookie Policy. Manage cookies
[TRUSTPROFILEWIDGET layout=new_badges theme=light color=#F5F5F5 show=yes view=slider amount=6 width=manual width_amount=280px height=290px interval=5000 language=nld]